Webshop

Medicaline webshop

Webshopot a Medicaline kft.-től

2011-ben közel 3000 online áruház került megkeresésre, s a válaszok alapján azt lehet megállapítani, hogy a hazai e-kereskedelem forgalma 2010-ben 133 milliárd forint volt, ami a teljes kiskereskedelmi forgalom 1,8%-át teszi ki. A 2011-es évre vonatkozó becslés alapján pedig a forgalom 155-160 milliárd forint környékén prognosztizálható. A felmérésből továbbá az is kiderült, hogy 2010-ben több mint 1,2 millióan vásároltak legalább egy alkalommal az interneten.

Egy webáruház sokkal kedvezőbb árakat tud biztosítani, egy hagyományos üzlettel szemben! Hatékonyabb üzemeltetés és gyorsabb profitnövekedés.

 

Egy hazai bank által végzett felmérés kimutatja, hogy a megkérdezettek 90%-a vásárolt már online, azonban a KKV-k mindössze 13%-a rendelkezik csak webáruházzal. Ennek ismeretében kijelenthetjük, hogy a kisvállalkozók egyértelműen nem használják ki a világháló nyújtotta lehetőségeket. Ön könnyedén elkerülheti ezt a hibát, ha a Medicaline Kft.-t választja.

Terjessze ki vevőkörét, érjen el olyan potenciális vásárlókat, akiket máshogyan nem lehet megszólítani! Segítségével globális vevőkör alakulhat ki, mivel a vevők nincsenek szűk földrajzi térséghez kötve.

 

Az online kereskedelem azon kevés gazdasági területek egyike, melyekre a gazdasági válság nem hatott negatívan, így az elmúlt években folyamatos fejlődést mutathatott. Az interneten értékesítő kisvállalkozások forgalma 2009-ben 100 milliárd forint körüli összeget tett ki, azonban 2010-ben már 133 milliárdot, amely a kiskereskedelmi forgalom 1,8 %-át képezi.

Az internetes vásárlás legnagyobb előnye, hogy a vevőnek nem kell különböző boltokban keresgélnie, és nem függ az aktuális készlettől. Ugyanakkor, ha az áruház képes felkelteni a vásárlók érdeklődését, rengeteg adattal tudja megerősíteni, hogy miért előnyös a termék megvásárlása.

 

A kiadott elemzés szerint egyre több az olyan vásárló, aki még a vásárlás előtt tájékozódik a kiszemelt termékről, szolgáltatásról, így nem csak értékesítői, hanem információs és vevőcsalogató panelként is lendíthet bevételeinken webáruházunk. Nem is beszélve arról, hogy a felmérés szerint szolgáltatásaikat, termékeiket online árusító KKV-k felének forgalma jelentős növekedést produkált az internetes jelenlétnek köszönhetően.

Az sem elhanyagolható, hogy a hagyományos üzletekhez képest ugyanazt a terméket gyakran olcsóbban lehet beszerezni, és ezen még a szállítás extra költsége sem változtat.

 

A webáruházból rendelők 76 %-a tartja kényelmesnek a webes rendelést, 55 %-uk szerint, pedig az itt árult termékek akár olcsóbbak is lehetnek, mint boltban beszerezhető társaik.Érdekes lehet, hogy a megkérdezettek túlnyomó része tudatában van az internetes vásárlás előnyeinek, vagyis annak, hogy a boltba menetel előtt is megtekinthető az adott üzlet kínálata, összehasonlíthatók az árak, és még csak ki sem kell otthonról mozdulni, vagy a nyitvatartási időhöz alkalmazkodni a vásárlás lebonyolításának érdekében.

 

Végül még néhány előny: nincs rezsiköltség – nincs alkalmazotti bér – nem igényel ingatlanbefektetést – 24 órában kiszolgálják a vevőket – kisebb raktárkészlet szükséges…